REKLAMACE

Pokud už Vás potkala ta nepříjemnost, že některý z našich produktů nefunguje zcela korektně, chceme Vám tímto návodem pomoci alespoň co nejvíce zrychlit a zpříjemnit celé reklamační řízení.

Jak postupovat v případě reklamace vadného výrobku?

  1. O reklamaci nás, prosíme, nejdříve informujte na adrese info (zavináč) orabrush.cz nebo na telefonním čísle 608 040 338.
  2. Reklamovaný produkt včetně veškerého příslušenství zašlete řádně zabalený na adresu:

Petra Varyšová, Provaznická 850/83, 700 30 Ostrava - Hrabůvka

Přibalit nezapomeňte doklad o koupi s krátkým popisem závady.

Podmínky reklamace se řídí obchodními podmínkami.

UPOZORNĚNÍ: Barevnost produktů, které jsou dodavateli dodávány v různých barevných provedeních bohužel nemůžeme ovlivnit. Na odlišnou barvu proto nelze uplatnit reklamaci. Obrázek u produktů je pouze orientační a nemusí vždy odpovídat skutečnosti.